مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:102023-12-30اقتصادي

ضرورت تنوع گونه ای در تکثیر و پرورش آبزیان در خوزستان


مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به ضرورت ایجاد تنوع گونه ای در تکثیر و پرورش آبزیان بر حمایت از تنوع در گونه های پرورشی، در راستای سیاستگذاری ها و اصول پدافند غیر عامل و کاهش آسیب پذیری صنعت شیلات کشور، - ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به ضرورت ایجاد تنوع گونه ای در تکثیر و پرورش آبزیان بر حمایت از تنوع در گونه های پرورشی، در راستای سیاستگذاری ها و اصول پدافند غیر عامل و کاهش آسیب پذیری صنعت شیلات کشور، افزایش تولید، تنوع محصول و توسعه بازار مصرف تاکید کرد.

مرتضی سوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای دستیابی به رشد و شکوفایی سریع و پایدار در صنعت شیلات، اشتغالزایی، ارزآوری، ایجاد امنیت غذایی و همچنین بهبود معیشت مردم و برون رفت از چالش ها و مسائل پیش رو، تقویت و افزایش تعامل و همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط مورد نیاز است.

مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به اهمیت زنجیره های تولید و زنجیره های ارزش انواع آبزیان پرورشی در استان گفت: تکمیل و تقویت تمام حلقه های این زنجیره ها به صورت متوازن با مشارکت بخش خصوصی، شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی میسر می شود.

سوری با اشاره به ضرورت ایجاد تنوع گونه ای در تکثیر و پرورش آبزیان گفت: حمایت از تنوع در گونه های پرورشی، در راستای سیاستگذاری ها و اصول پدافند غیر عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تنوع گونه ای در تکثیر و پرورش آبزیان در خوزستان

ضرورت تنوع گونه ای در تکثیر و پرورش آبزیان در خوزستان