مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:552023-12-23اقتصادي

اجرای 135 پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: 708 میلیارد تومان اعتبار پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حمیدرضا پیمانجو با گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل از اجرای 135 پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار بالغ بر 708 میلیارد تومان در دست احداث است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 12 پروژه روکش راه روستایی در حال انجام است، افزود: راه های روستایی مستلزم هزینه های زیاد در امر نگهداری  بوده اما اعتبارات نیز محدود است.

وی کاهش تصادفات را نیازمند اختصاص اعتبار دانست و گفت: بالغ بر 108 کیلومتر در استان جدا کننده مفصلی که بالاترین سهم را در کاهش تصادفات از نوع رخ به رخ و سقوط به پرتگاه ها داشت انجام گرفت و بیش از 80 کیلومتر روشنایی در مبادی ورودی، تونل ها، تقاطع ها و نقاط حادثه خیز، مناطق مه گیر بنا شد که البته بازهم جای کار دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما گفت: 200 دستگاه ماشین آلات به همراه 350 راهداری پشتیبانی و عملیاتی در 28 راهدارخانه ثابت و سیار آماده فصل زمستان است و بالغ بر 10 هزار تن ماسه و 500 تن نمک جهت عملیات راهداری زمستانه در مخازن راهدارخانه دپو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 135 پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 135 پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد