مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:352024-01-16ورزشي

پیوند مردم با دولت با بن بست شکنی پروژه های نیمه تمام چندین ساله


خوشبختانه در دولت سیزدهم با بن بست شکنی های انجام شده در گلستان در پروژه هایی که برخی از آنها قدمت 30 ساله دارند، باعث ایجاد پیوند بین مردم و دولت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گالیکش، علی محمد زنگانه عصر امروز در سفر خود به شهرتازه تاسیس ینقاق و در دیدار با مردم در سالن ورزشی این شهر اظهارکرد: پیشرفت استان و منطقه با وحدت، اتحاد و انسجام امکان پذیر است و این استان با وحدت مثال زدنی خود روی ریل پیشرفت قرار دارد.

وی تصریح کرد: استان گلستان بیش از هرزمان دیکر برای ادامه پیشرفت و توسعه نیاز به اتحاد و انسجام دارد و می بایست این اتحاد و انسجام تقویت شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های مهم این استان، وحدت بین علمای شیعه و سنی، نوحدت خبگان  از اقوام مختلف و مردم با قومیت های گوناگون است که در کنار هم با وحدت زندگی می کنند.

وی با اشاره به اختلاف افکنی دشمن در راستای خدشه دار کردن وحدت مردم گلستان ادامه داد: قطعا دست هایی از جنس دشمن، تلاش دارد تا این وحدت را از بین ببرد و همه ما نباید اجازه دهیم این وحدت که در کشور مثال زدنی است از بین برود.

زنگانه با اشاره به اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در کشور به ویژه استان گلستان گفت: خوشبختانه در دولت مردمی سیزدهم برخی از ابرپروژه های نیمه تمام که قدمت 30 ساله دارند، توسط دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند مردم با دولت با بن بست شکنی پروژه های نیمه تمام چندین ساله

پیوند مردم با دولت با بن بست شکنی پروژه های نیمه تمام چندین ساله