مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 21:262023-12-24بين الملل

حماس: تل آویو پیشنهاد واضحی برای خروج از بحران ندارد


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به تفاوت چشمگیر بین روحیه نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست، گفت که اسراییل عامل اصلی عدم تداوم آتش بس انسانی در غزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد نزال عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که به مصر و قطر گفته اند که آتش بس و پایان حملات رژیم صهیونیستی، سنگ بنای هر گونه توافقی خواهد بود.

نزال با بیان اینکه تل آویو، از طریق رسانه ها و بمباران، با ما مذاکره می کند ، گفت: اسراییل تا این لحظه آماده ارائه پیشنهاد روشنی برای خروج از بحران خود نیست .

وضعیت نظامیان اسراییلی در جنگ زمینی در غزه بحرانی است؛ به نحوی که بخش موسوم توانبخشی در ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد برنامه ای را برای کمک به سربازانی آغاز کند که که به خاطر جنگ در غزه؛ از اختلالات روانی رنج می برند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز، به نقل از مسئولین حاضر در بخش توانبخشی گزارش داد، گروههایی از پرستاران و روانپزشکانی تشکیل خواهد شد که بتوانند کسانی را درمان کنند که تمایل به خودکشی دارند.

این مسئولان با این اقدام، قصد دارند ارزیابی از سربازانی داشته باشند که از اختلالات روانی رنج می برند؛ زیرا به گفته این روزنامه، جنگ غزه باعث تلفات بساری در میان نظامیان صهیونیست نزال در ادامه در گفت وگو با شبکه الجزیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: تل آویو پیشنهاد واضحی برای خروج از بحران ندارد

حماس: تل آویو پیشنهاد واضحی برای خروج از بحران ندارد