مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:352023-12-28سياسي

گلستان رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور/ بهسازی مسیرهای ریلی استان در دستور کار


استاندار گلستان از تکمیل 100 درصدی پروژه های حوزه حمل و نقل و راهداری گلستان خبر داد و گفت: ارزیابی و ثمره تلاش های مستمر سبب موفقیت در پروژه های مصوب این حوزه بوده که توجه ویژه تر دولت سیزدهم به زیرساخت راه های استان را منتج شد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان از تکمیل 100 درصدی پروژه های حوزه حمل و نقل و راهداری گلستان خبر داد و گفت: ارزیابی و ثمره تلاش های مستمر سبب موفقیت در پروژه های مصوب این حوزه بوده که توجه ویژه تر دولت سیزدهم به زیرساخت راه های استان را منتج شد.

علی محمد زنگانه ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل و در میان جمع کثیری از رانندگان، مسئولین، راهداران و فعالان این حوزه که در محل سالن همایش های دانشگاه آزاد برگزار شد، عنوان کرد: این عزیزان از مجموعه اقشاری هستند که در بین آن ها انسان های عارف مسلکی قرار دارد و این فرصت غنیمتی است که از آن ها بی پیرایه تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه از سال 1375 اول دی ماه را به عنوان روز راهدار داریم، عنوان کرد: ما باید از خدمات اداره کل راهداری به ویژه در استان تقدیر کنیم چرا که ارزیابی ها و ثمره تلاش های مستمر آن ها سبب موفقیت در پروژه های مصوب بوده است؛ میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات درون شهری منفی 28 درصد بوده که این عدد گلستان را در رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور/ بهسازی مسیرهای ریلی استان در دستور کار

گلستان رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور/ بهسازی مسیرهای ریلی استان در دستور کار