مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:352023-12-27حوادث

پاکسازی شهر از معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: با اجرای طرح آرامش در شهر 63 کیلو انواع مواد مخدر و هزار و 194 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر در استان جمع آوری و دستگیر شدند.

- احمد نیکبخت، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مرحله سوم از طرح آرامش در شهر پلیس مبارزه با مواد مخدر به مدت 72 ساعت در سراسر استان اجرا و ضربات مهلکی به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر وارد آمد.

وی افزود: در این طرح یک باند 3 نفره که از قاچاقچیان سابقه دار وحرفه ای بوده و همچنان در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند با رصد هوشمندانه ماموران شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شده و پس از تحویل به مرجع قضایی برای تحمل مجازات خود روانه زندان شدند.

نیکبخت ادامه داد: همچنین 322 نفر از اعضای شبکه های توزیع و خرده فروشی مواد مخدر در سطح استان نیز در این طرح دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف 63 کیلو انواع مواد مخدر این طرح خبر داد و گفت: 869 نفر معتاد متجاهر هم از داخل مکان های استعمال مواد و همچنین معابر عمومی سطح شهرهای استان جمع آوری و تحویل مراکز درمان اجباری بلند مدت مشمول ماده 16 شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی شهر از معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر

پاکسازی شهر از معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر