مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 21:552024-01-06حوادث

اعترافات هولناک زن ورزشکار بعد از قتل همسرش


کارچاق کن کلاهبردار دستگیر شد/ دسیسه شوم!/ صدای زنگ بی موقع تلفن، سارق را لو داد/ «سیم مفتولی» دزد خودروها را لو داد/ متهم: مقتول زندگی مرا به شوهر سابق گزارش می داد/ آدم کشی برای سخن چینی!/ اعترافات هولناک زن ورزشکار بعد از قتل همسر معتاد - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه شانزدهم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  کارچاق کن کلاهبردار دستگیر شد یک کارچاق کن که با ادعای نفوذ در پرونده های قضایی و با شگرد های مختلف از مردم کلاهبرداری می کرد، توسط مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید دسیسه شوم! نمی دانستم در خانه مجردی یکی از دوستانم، دسیسه ای شوم برای من طراحی کرده اند به همین دلیل هم با اعتمادی که به دوست مطلقه ام داشتم، شبانه به خانه اش رفتم، اما ناگهان جوانی وارد آن خانه شد که .

بیشتر بخوانید صدای زنگ بی موقع تلفن، سارق را لو داد صدای زنگ بی موقع تلفن همراه زن خدمتکار، راز سرقت های او را برملا کرد.

بیشتر بخوانید سیم مفتولی دزد خودرو ها را لو داد جوانی که به خاطر داشتن سیم مفتولی مورد ظن پلیس قرارگرفته بود، درحالی به 12 فقره سرقت از خودرو های پارک شده اعتراف کرد که انواع ابزار های دستبرد نیز از کیف دستی همراه وی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات هولناک زن ورزشکار بعد از قتل همسرش

اعترافات هولناک زن ورزشکار بعد از قتل همسرش