مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:252024-01-19سياسي

حضور حداکثری در انتخابات تمام محاسبات دشمن را برهم خواهد زد


حضور در انتخابات می تواند به تقویت ایران اسلامی کمک کند و زمینه ساز حل مشکلات و تحول در کشور باشد، مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات تمام محاسبات دشمن را برهم خواهند زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت الله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: نباید مردم را نسبت به انتخابات مردد کرد، نظام جمهوری اسلامی نظامی است که خیرات و برکات آن دنیا را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه اربعین، فاطمیه و تمامی مقدسات از برکات نظام است، افزود: امروز کمک به نظام جمهوری اسلامی مصداق تقوا است و حضور در انتخابات و رأی دادن پشتوانه ای برای نظام است.

صالح با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات همراهی با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا است، افزود: حضور نیافتن در پای صندوق های رأی پاسخ به خواست دشمنان دین است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه به بهانه مشکلات اقتصادی نباید اصل نظام را تضعیف کرد، بیان کرد: حضور در پای صندوق های رأی می تواند به تقویت ایران قوی کمک کند و زمینه ساز حل مشکلات و تحول در کشور باشد، مردم با حضور حداکثری خود تمام محاسبات دشمن را بر هم خواهند زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات تمام محاسبات دشمن را برهم خواهد زد

حضور حداکثری در انتخابات تمام محاسبات دشمن را برهم خواهد زد