مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:202024-01-13سياسي

مهلت ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تمدید شد


دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از تمدید مهلت ثبت نام در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: با توجه درخواست های متقاضیان، ثبت نام جشنواره به مدت یک ماه و تا 15 بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

- دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از تمدید مهلت ثبت نام در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: با توجه درخواست های متقاضیان، ثبت نام جشنواره به مدت یک ماه و تا 15 بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید آجلی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته از این دوره جشنواره و درخواست های متقاضیان برای تکمیل مستندات یا ثبت نام جدید طرح های فناورانه توسط شرکت های نوپا به منظور حضور در این دوره، ثبت نام جشنواره به مدت یک ماه تمدید شد.

وی افزود: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به 18 سالگی خود رسیده که ضمن پویایی در بخش های مسابقه ای، اصالت خود را در حمایت از ایده هایی که موجب تبدیل دانش به فناوری و خلق ثروت از طریق تجاری سازی می شود، حفظ کرده است.

بدیهی است ظهور فناوری های نو می تواند باعث رشد تولید و در نهایت مهار تورم شود.

دبیر هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره به جوایز این دوره از جشنواره نیز گفت: جوایز در نظر گرفته شده در هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نسبت به دوره هفدهم، تا50 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تمدید شد

مهلت ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تمدید شد