مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:152024-01-07بين الملل

افزایش مصرف داروهای ضدافسردگی در سرزمین های اشغالی


رسانه های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه خبر دادند که پس از عملیات هفت اکتبر (15 مهر) حماس، مصرف داروهای ضد افسردگی در سرزمین های اشغالی افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پس از عملیات هفت اکتبر، وضعیت روحی و روانی حدود نیمی از ساکنان سرزمین های اشغالی وخیم تر شده و مصرف داروهای ضد افسردگی با افزایش مواجه بوده است.

روزنامه یدیعوت احارانوت نیز چند روز پیش در گزارشی به آسیب های روانی رخ داده برای جامعه اسراییلی و نظامیان این رژیم در پی جنگ در غزه پرداخت و نوشت که مجموعه بیمارستان ها و مراکز روان درمانی خواستار اعلان حالت فوق العاده شده اند.

زیرا حداقل 300 هزار نفر در اسراییل به آمار کسانی که نیاز به روان درمانی دارند، افزوده شده است و بیمارستان های روان درمانی در نامه ای به بازرسی کل اسراییل خواستار اعلام حالت فوق العاده به دلیل بروز بحران بزرگ در سلامت روانی اسراییلی ها شده است.

یدیعوت آحارانوت با اشاره به این که هنوز آمار و کیفیت مشکلات روانی نظامیان اسراییلی تا زمانی که از غزه باز نگردند، مشخص نیست نوشت: اوضاع به حدی آشفته شده است که سربازان اسراییلی به سوی همرزمان خود شلیک می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف داروهای ضدافسردگی در سرزمین های اشغالی

افزایش مصرف داروهای ضدافسردگی در سرزمین های اشغالی