مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:302024-01-20سياسي

شرکت در انتخابات بهترین راه اصلاحات اجتماعی است


یک عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با مشارکت در انتخابات باید نماد مردم سالاری را حفظ کنیم ضمن اینکه یکی از بهترین راه های اصلاحات اجتماعی مشارکت در انتخابات است.

- حسن خدمتگزار عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با آسیب های مشارکت پایین مردم در انتخابات، اظهار کرد: هر گاه جلوه های مشارکت اجتماعی مانند انسجام و اتحاد ملی کاهش پیدا کند با عوارض مختلف اجتماعی، فرهنگی  و سیاسی داخلی و خارجی مواجه خواهیم شد و این عوارض نه تنها در انتخابات بلکه در همه زمینه ها صدق می کند.

وی افزود: چنانچه در میان ملتی تشتت ایجاد شود و توافق و تفاهم پایین بیاید آن ملت دچار گرفتاری هایی می شود که دلیل آن عدم انسجام داخلی است و این عدم انسجام به تدریج سبب می شود دشمنان  و کسانی که به این کشور طمع دارند بیش از بیش به ما فشار بیاورند.

عدم مشارکت در انتخابات این عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: کاهش مشارکت در انتخابات چه برای رأی دهندگان چه برای کسانی که رأی نمی دهند نشان دهنده عدم انسجام ملی و عدم تفاهم در حوزه سیاسی است.

خدمتگزار با بیان اینکه میان افرادی که در انتخابات شرکت می کنند و کسانی که شرکت نمی کنند این درک وجود دارد که میان آن ها اختلاف نظر وجود دارد، عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات بهترین راه اصلاحات اجتماعی است

شرکت در انتخابات بهترین راه اصلاحات اجتماعی است