مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:202023-12-28اقتصادي

ضرورت بهره گیری از زبان هنر برای دغدغه مند کردن مردم در زمینه مدیریت انرژی


مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر گفت: باید بتوانیم با زبان هنر دغدغه انرژی را مطرح کنیم و مردم را دغدغه مند کنیم تا در مدیریت انرژی همراه شوند.

- مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر تاکید کرد: ضرورت بهره گیری از زبان هنر برای دغدغه مند کردن مردم در زمینه مدیریت انرژی ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر گفت: باید بتوانیم با زبان هنر دغدغه انرژی را مطرح کنیم و مردم را دغدغه مند کنیم تا در مدیریت انرژی همراه شوند.

️علی اکبری امروز 7 دی در آیین پایانی نخستین جشنواره ملی مدیریت مصرف برق که در خرم آباد برگزار شد با بیان اینکه امسال پنج جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری با موضوع مدیریت مصرف برق، برنامه ریزی و اجرا شد، بیان کرد: این جشنواره چهارمین جشنواره ای است که آیین پایانی آن را در لرستان شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ها مصرف انرژی از زبان هنر برای همه نسل های آینده ساز کشور بیان شد.

️ مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر با بیان اینکه تنها راه مدیریت مصرف انرژی اجتماعی سازی برق و استفاده از اصحاب هنر در این راه است و با این اوصاف دست یاری به سوی این هنرمندان دراز می کنیم، تصریح کرد: این برنامه ها را حمایت کنید تا بتوانیم با زبان هنر دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از زبان هنر برای دغدغه مند کردن مردم در زمینه مدیریت انرژی

ضرورت بهره گیری از زبان هنر برای دغدغه مند کردن مردم در زمینه مدیریت انرژی