مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:152024-01-08سياسي

بازگشت کامل سود اجرای طرح فاضلاب شهر مطالبه شهروندان است


امام جمعه مهریز اعمال شفافیت و بازگشت کامل سود اجرای طرح فاضلاب این شهر را از مطالبات مهم و همیشگی شهروندان مهریزی ذکر کرد.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز اعمال شفافیت و بازگشت کامل سود اجرای طرح فاضلاب این شهر را از مطالبات مهم و همیشگی شهروندان مهریزی ذکر کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع تعدادی از نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه، افزود: پرداخت سود اجرای طرح فاضلاب شهر، جزو مطالبات مردم و تحقق آن یک نیاز اساسی و موجب اعتماد است.

وی با بیان این که در مهریز خیران زیادی هستند که در اجرای طرح های مختلف همکاری دارند، گفت: باید در این خصوص دولت هم نسبت به اختصاص بودجه کافی و حق و حقوق شهروندان نیز دقیق و شفاف اقدام کند.

امام جمعه بیان کرد: باید دولت در کنار اقداماتی که خیران انجام می دهند، بیش از گذشته برای اجرای طرح ها و برنامه ها بهتر از همیشه در شهرستان پیگیری و ورود کند.

وی از وجود برخی معادن شن و ماسه و آلایندگی آن ها در شهرستان که موجب نارضایتی شهروندان شده است، انتقاد کرد و گفت: باید برای حل مشکل، متولیان تصمیم گیری عاجل و شفاف سازی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر امام جمعه مهریز، محی الدینی به اهمیت پرسشگری و مطالبه گری در چارچوب مقررات و به نحو عالمانه در شهرستان اشاره کرد و همراهی و پیگیری امور مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کامل سود اجرای طرح فاضلاب شهر مطالبه شهروندان است

بازگشت کامل سود اجرای طرح فاضلاب شهر مطالبه شهروندان است