مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:402024-01-17فرهنگي

بهادری جهرمی: جشنواره «عمار» با حداقل امکانات، حداکثر بهره وری را دارد


سخنگوی دولت با حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار و تماشای مستند «عملیات آژاکس» در جریان برنامه ها و فعالیت های این جشنواره قرار گرفت.

- بهادری جهرمی: جشنواره عمار با حداقل امکانات، حداکثر بهره وری را دارد سخنگوی دولت با حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار و تماشای مستند عملیات آژاکس در جریان برنامه ها و فعالیت های این جشنواره قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه حضور در جشنواره عمار در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار در سال های اخیر توانست یک ظرفیت هنری و فرهنگی مردم پایه و پویا در کشور ایجاد کند و استعدادها و توانمندی های هنری نسل جوان و دهه هشتادی ها را در خلق آثار ملی، تاریخی و انقلابی به نمایش بگذارد.

سخنگوی دولت با اشاره به تکثر آثار و تولیدات ارسالی به این جشنواره افزود: این جشنواره مردمی با حداقل امکانات، حداکثر بهره وری را به ارمغان آورده که می تواند به عنوان الگوی موفق کار مردمی معرفی شود و ما باید به نحو احسن از این ظرفیت مردمی استفاده کنیم.

بهادری جهرمی با گرامیداشت یاد مرحوم نادر طالب زاده گفت: چهارده ساله شدن جشنواره عمار مرهون زحمات این هنرمند بزرگ و متعهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: جشنواره «عمار» با حداقل امکانات، حداکثر بهره وری را دارد

بهادری جهرمی: جشنواره «عمار» با حداقل امکانات، حداکثر بهره وری را دارد