مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:202023-12-31سياسي

عمران خان رد صلاحیت شد!


منابع محلی گفته اند صلاحیت نخست وزیر پیشین پاکستان برای شرکت در انتخابات 2024 تأیید شده است اما کمیسیون انتخاباتی این کشور نظر متفاوتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه شبکه سی جی تی ان به نقل از برخی منابع محلی پاکستان روز گذشته (شنبه) از تأیید صلاحیت نخست وزیر پیشین پاکستان عمران خان برای شرکت در انتخابات پارلمانی 2024 خبر داده بود، هیأت انتخاباتی پاکستان می گوید که عمران را رد صلاحیت کرده است.

  شبکه الجزیره گزارش کرد، حزب نخست وزیر پیشین پاکستان موسوم به تحریک انصاف (PTI) مقام های فعلی پاکستان را به جلوگیری از مشارکت اکثر نامزدهای انتخاباتی در رقابت های ماه فوریه 2024 متهم کرده است.

عمران خان ستاره 71 ساله سابق کریکت به اتهام فساد به سه سال حبس محکوم شده است و کمیسیون انتخابات پاکستان (ECP) او را به مدت پنج سال از هرگونه فعالیت سیاسی محروم کرده است اما با این حال، جمعه هفته گذشته عمران خان رسماً اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی 2024 نامزد می شود و برگه های مربوط به نامزدی را پر کرد.

درماه آگوست، دادگاه عالی اسلام آباد حکم سه سال حبس عمران خان به تعلیق درآمد وی همچنان به دلیل جرایم دیگر همچنان در زندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران خان رد صلاحیت شد!

عمران خان رد صلاحیت شد!