مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:102024-01-01سياسي

تاکید بر نظارت دقیق نسبت به هزینه کرد بودجه های فرهنگی


جلسه ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و در آن بر اجرای هرچه سریعتر پروژه های اولویت دار با توجه به بودجه تخصیص یافته تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر لزوم مراقبت و نظارت دقیق نسبت به نحوه هزینه کرد بودجه های فرهنگی در استان ها و جلوگیری از تخصیص این منابع برای هزینه های جاری دستگاه ها، گفت: اجرای پروژه های مصوب در نقشه مهندسی فرهنگی کشور مانند نفسی تازه برای حوزه فرهنگ ایرانی- اسلامی است.

بنابراین باید به گونه ای تدبیر شود که بودجه های تخصیصی، در راستای اجرای برنامه های فرهنگی اولویت دار استان ها با محوریت گروه های مردمی و سازمانهای مردم نهاد هزینه شود تا شاهد اثرگذاری این پروژه ها در حل مهمترین مسائل فرهنگی هر استان باشیم.

معاون اول رییس جمهور از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده سازمان برنامه و بودجه خواست جلسه ای در خصوص نحوه تقسیم بودجه مورد نیاز هر استان برای اجرای برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور برگزار کنند و نسبت به تعیین اعتبار مورد نیاز استان ها متناسب با پروژه های استانی مصوب در ستاد، تصمیم گیری و نتیجه را به ستاد اعلام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر نظارت دقیق نسبت به هزینه کرد بودجه های فرهنگی

تاکید بر نظارت دقیق نسبت به هزینه کرد بودجه های فرهنگی