مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:252024-01-16بين الملل

وزارت میراث فرهنگی خواستار لغو انتقال منشور کوروش به بیت المقدس شد


جایی که منشور کوروش در آن نگهداری می شود، از انتقال و نمایش این اثر باستانی به موزه ییل شهر نیوهیون ایالت کنتیکت آمریکا برای مدت محدودی خبر داده و گزارش کرده اند این منشور در اتفاقی نادر قرار است در بیت المقدس به نمایش گذاشته شود.

- جایی که منشور کوروش در آن نگهداری می شود، از انتقال و نمایش این اثر باستانی به موزه ییل شهر نیوهیون ایالت کنتیکت آمریکا برای مدت محدودی خبر داده و گزارش کرده اند این منشور در اتفاقی نادر قرار است در بیت المقدس به نمایش گذاشته شود.

اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای به معاون همکاری های فرهنگی و سمن های وزارت امور خارجه و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، با تاکید بر حق مالکیت معنوی جمهوری اسلامی ایران بر منشور کوروش ، لغو انتقال این اثر باستانی از موزه بریتانیا به کتابخانه ملی رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی رسانه ها به نقل از موزه بریتانیا، جایی که منشور کوروش در آن نگهداری می شود، از انتقال و نمایش این اثر باستانی به موزه ییل شهر نیوهیون ایالت کنتیکت آمریکا برای مدت محدودی خبر داده و گزارش کرده اند این منشور در اتفاقی نادر قرار است در بیت المقدس به نمایش گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت میراث فرهنگی خواستار لغو انتقال منشور کوروش به بیت المقدس شد

وزارت میراث فرهنگی خواستار لغو انتقال منشور کوروش به بیت المقدس شد