مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:152023-12-30بين الملل

فیلمی از سقوط آتشین تقویت کننده موشک چین


فیلم منتشر شده در فضای مجازی، سقوط تقویت کننده موشک «لانگ مارچ 3بی» چین را نشان می دهد که در یک منطقه جنگلی به زمین می افتد.

- فیلم منتشر شده در فضای مجازی، سقوط تقویت کننده موشک لانگ مارچ 3بی چین را نشان می دهد که در یک منطقه جنگلی به زمین می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، بقایای موشکی که اخیرا ماهواره چین را پرتاب کرد، به زمین افتادند و ناظران از این برخورد آتشین فیلم گرفتند.

سازمان ملی فضایی چین (CNSA) روز دوشنبه 25 دسامبر ساعت 10:26 شب به وقت منطقه زمانی شرقی، دو ماهواره را از مرکز پرتاب ماهواره شیچانگ (Xichang) به مدار زمین فرستاد.

موشک لانگ مارچ 3بی (Long March 3B) حامل دو ماهواره برای سامانه ماهواره ای ناوبری بیدو (BEIDOU) بود که تقریبا معادل سیستم GPS مورد استفاده در آمریکای شمالی است.

وقتی ماهواره ها با موفقیت در حال رسیدن به مدار میانی زمین بودند، تقویت کننده های جانبی پرتاب گر چند مرحله ای لانگ مارچ 3بی به زمین بازگشتند و در منطقه گوانگشی فرود آمدند.

فیلمی که اندرو جونز (Andrew Jones) روزنامه نگار حوزه فضا در حساب ایکس خود منتشر کرد، ظاهرا یکی از تقویت کننده ها را نشان می دهد که در یک منطقه جنگلی افتاده است.

این ویدئو یک انفجار را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی از سقوط آتشین تقویت کننده موشک چین

فیلمی از سقوط آتشین تقویت کننده موشک چین