مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:152024-01-17سياسي

افتتاح نیرگاه برق 5 مگاواتی و زمین چمن مصنوعی «کرند» در دهه فجر


استاندار گلستان از افتتاح نیروگاه برق پنج مگاواتی شهر«کرند» در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: رفع مشکل افت فشار برق یکی از خواسته های مهم مردم این شهر است که با افتتاح این نیروگاه مرتفع خواهد شد.

- افتتاح نیرگاه برق 5 مگاواتی و زمین چمن مصنوعی کرند در دهه فجر ایسنا/گلستان استاندار گلستان از افتتاح نیروگاه برق پنج مگاواتی شهر کرند در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: رفع مشکل افت فشار برق یکی از خواسته های مهم مردم این شهر است که با افتتاح این نیروگاه مرتفع خواهد شد.

استاندار گلستان شامگاه چهارشنبه، 27 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در یک برنامه فشرده در 37 شهر استان گلستان حاضر خواهیم شد تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیریم، اظهار کرد: در مدت کوتاهی که از فعالیت دولت سیزدم گذشته است، شاهد اتفاقات خوبی در منطقه کرند هستیم.

وی با اشاره به اینک امروز در شهر کرند حاضر شدیم تا نظام مسائل این منطقه را بررسی کرده و روند پیشرفت و توسعه این منطقه و روستاهای اطراف را تسریع کنیم، گفت: همزمان با سفر امروز به کرند آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت 25 کیلومتر از راه ها و روکش آسفالت را داشتیم.

زنگانه با بیان اینکه جاده منتهی به محل ورودی روستای هوتن به طول یک و نیم کیلومتر وضعیت مناسبی نداشت که اصلاح آن در دستور کار قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نیرگاه برق 5 مگاواتی و زمین چمن مصنوعی «کرند» در دهه فجر

افتتاح نیرگاه برق 5 مگاواتی و زمین چمن مصنوعی «کرند» در دهه فجر