مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:302024-01-20اقتصادي

کاهش آمار تصادفات/ تجهیز کامیون و تریلی ها به سامانه سپهتن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کمال هادیان فر معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از مسائل مهم در حوزه جابه جایی جاده ای بار و مسافر را تصادفات است، - معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: 261 نقطه پر تصادف توسط سازمان راهداری برطرف شده است و مصوب شد که کامیون و تریلی ها به سامانه سپهتن مجهز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کمال هادیان فر معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از مسائل مهم در حوزه جابه جایی جاده ای بار و مسافر را تصادفات است، گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه 31 درصد کاهش تصادفات پیش بینی شده و تاکنون نیز اقداماتی برای تحقق این هدف انجام شده است.

هادیانفر با بیان اینکه رشد وسایل نقلیه و تردد ها در بیش از 200 هزار کیلومتر راه و 1440 شهر کشور را شاهد هستیم، افزود: کمیسیون ایمنی راه های کشور پیشگیری از تصادفات، رسیدگی به موقع در تصادفات و کاهش آن را در دستور اصلی کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این نشست گزارشی از آمار تصادفات طی 9 ماه ارائه شد و طبق این گزارش، نرخ رشد تصادفات در ماه های اخیر سال جاری نسبت به ماه های ابتدایی سال، روند نزولی را طی کرده و تمام تلاش خود را برای کاهش اثر بخش تصادفات به ویژه در دو ماه پیش رو انجام خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار تصادفات/ تجهیز کامیون و تریلی ها به سامانه سپهتن

کاهش آمار تصادفات/ تجهیز کامیون و تریلی ها به سامانه سپهتن