مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:452023-12-25سياسي

برپایی 50 ویژه برنامه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قم


معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، 50 ویژه برنامه در استان قم برپا خواهد شد که پخش محتوای صوتی وصیت نامه حاج قاسم با صدای خود شهید با استفاده از فناوری هوش مصنوعی از متمایزترین این برنامه ها است.

- هادی بادینلو صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه های سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در دهه بصیرت و ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مجموعه ها و دستگاه های فرهنگی استان، امسال برنامه های شایسته ای برای ایام شهادت سردار سلیمانی در نظر گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه دبیری این برنامه ها با سپاه و بسیج استان است، مطرح کرد: همزمان با سالگرد تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم در قم مصادف با 16 دی ماه، تجمع فرزندان حاج قاسم با شعار شهید القدس و به نیت حاج قاسم می آییم را خواهیم داشت.

  معاون فرهنگی سپاه استان قم با بیان اینکه یکی از نقاط تمرکز ما در عرصه تولید محتوا است، عنوان کرد: اقدام شاخص امسال در این عرصه، پخش محتوای صوتی وصیت نامه حاج قاسم با صدای خود شهید سلیمانی است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 50 ویژه برنامه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قم

برپایی 50 ویژه برنامه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قم