مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:052024-01-14سياسي

احساس امنیت عمومی از حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در جامعه است


فرماندار ملایر با بیان اینکه نیروی خدوم انتظامی مقتدرانه در مقابل برهم زنندگان امنیت، ایستادگی می کند، گفت: احساس امنیت عمومی از حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی در جامعه است.

- ایسنا/همدان فرماندار ملایر با بیان اینکه نیروی خدوم انتظامی مقتدرانه در مقابل برهم زنندگان امنیت، ایستادگی می کند، گفت: احساس امنیت عمومی از حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی در جامعه است.

سلمان اسماعیلی یکشنبه، 24 دی در چهارمین رزمایش امنیت و آرامش در شهر ملایر، افزود: مردم نجیب و مؤمن نظام اسلامی به داشتن عزیزان مجاهد و جانثارانی چون شما افتخار می کند.

وی اظهار کرد: حضور پرسنل تلاشگر فراجا در گرما و سرما و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و تقدیم شهدای عزیز در این راه مقدس، موید تلاش های صادقانه و بی شائبه این قشر است.

فرماندار ملایر ادامه داد: در این امر خطیر، یعنی ایجاد نظم و امنیت، شورای تأمین شهرستان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی است و اقدامات این عزیزان نیز قابل تقدیر و تشکر است و ما در شورای تامین خود را موظف به حمایت صد در صدی از نیروی خدوم انتظامی می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی مقتدر انتظامی ملایر در برابر همه برهم زنندگان امنیت و سوداگران مرگ با اقتدار ایستادگی می کند و این نه یک تهدید بلکه پیامی است برای عناصری که قصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس امنیت عمومی از حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در جامعه است

احساس امنیت عمومی از حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در جامعه است