مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 19:152024-01-12سياسي

جشنواره «رسانه و حقوق» برگزار شود


عضو شورای تحول قوه قضاییه یکی از خلأهای بزرگ امروز را پیوند حقوق با رسانه، شعر و ادبیات دانست و پیشنهاد داد تا جشنواره «رسانه و حقوق» برگزار شود.

- ایسنا/فارس عضو شورای تحول قوه قضاییه یکی از خلأهای بزرگ امروز را پیوند حقوق با رسانه، شعر و ادبیات دانست و پیشنهاد داد تا جشنواره رسانه و حقوق برگزار شود.

علیرضا جمشیدی امروز، 22 دی ماه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی شعر فاطمی در سایه سار طوبی در شهرستان نی ریز گفت: یکی از خلأهای بزرگ عرصه قضایی امروز، عرصه پیوند با رسانه، شعر و ادبیات است.

وی پیشنهاد داد تا جشنواره رسانه و حقوق برای نخستین بار در شهرستان نی ریز برگزار شده و این جشنواره در این شهرستان بنا نهاده شود و افزود: این کار یک عرصه جدیدی را باز خواهد کرد.

عضو شورای تحول قوه قضاییه تأکید کرد: یکی از خلأهای جدی ما بحث رسانه و قضاست و امیدواریم این کار با قوت در شهرستان نی ریز شکل گیرد.

جشمیدی در ادامه نکاتی را در خصوص اهمیت پیوند مبحث قضا با رسانه، شعر و ادبیات بیان کرد و گفت: امروز در دانشگاه های مختلف دنیا مباحث مختلفی در خصوص فرهنگ صلح و سازش مطرح می شود که همین مباحث را در شاعران سده های مختلف ایران اسلامی اعم از حافظ، سعدی، نظامی و مولانا مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «رسانه و حقوق» برگزار شود

جشنواره «رسانه و حقوق» برگزار شود