مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:162024-01-05سياسي

راه ایثار و شهادت «حاج قاسم» ادامه خواهد یافت


راه سترگ ایثار و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام رضا طاهریان، کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در مراسمی با حضور کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، با تسلیت شهادت شماری از هم وطنانمان در کرمان و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دست جنایتکار دشمنان خدا دیگربار به خون مردم عزیزمان در چهارمین سالگرد مالک اشتر ایران رنگین شد.

وی تصریح کرد: در ایام سالگرد آن سردار شهید، حزن مضاعفی دارالشهدای کرمان و تمام ایران اسلامی مان را فراگرفت و چشمان شیفتگان پاسدار ایران را به اشک نشاند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بی شک چنین حرکت های شقاوت آمیز و ظالمانه که توسل به توحش دارد، حاکی از زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رودررو با فرزندان غیور ملت است.

طاهریان بیان کرد: این قبیل اقدامات تروریستی گواه جهل مرکب کوردلان و چراغ بیداری خفتگان ناآگاه است تا مسیر حقیقت را بر تشنگان آن روشن سازد.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود و هر زمان به یاد رفقای شهیدش ازجمله شهیدان والامقام خرازی و حاج احمد کاظمی می افتاد، منقلب می شد و آرزوی شهادت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ایثار و شهادت «حاج قاسم» ادامه خواهد یافت

راه ایثار و شهادت «حاج قاسم» ادامه خواهد یافت