مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:252024-01-10حوادث

برقراری 207 هزار تماس با پلیس قزوین در پاییز


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پاییز سال جاری تماس های مردمی استان قزوین با مرکز فوریت های پلیسی بیش از 207 هزار مورد بوده که این عدد نشانگر اعتماد مردم به پلیس است.

- ایسنا/قزوین معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پاییز سال جاری تماس های مردمی استان قزوین با مرکز فوریت های پلیسی بیش از 207 هزار مورد بوده که این عدد نشانگر اعتماد مردم به پلیس است.

سرهنگ ابوالفضل قلی پور اظهار کرد: سامانه پلیسی 110 به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات پلیسی به شهروندان در ابعاد مختلف است.

وی افزود: از آنجا که در بروز حوادث یا جرائم در مواقع حساس و ضروری راحت ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن 110 است، این سامانه در استان با 10 خط فعال به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان قزوین می توانند به صورت شبانه روزی با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه فلسفه راه اندازی سامانه پلیسی 110 تحقق شعار پلیس پاسخگو است، عنوان کرد: از دستاوردهای مهم این سیستم می توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تأکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 207 هزار تماس با پلیس قزوین در پاییز

برقراری 207 هزار تماس با پلیس قزوین در پاییز