مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:102024-01-17بين الملل

گانتس: نتانیاهو در تصمیمات مرتبط با برنامه ریزی برای جنگ تعلل نکند


با ادامه جنگ غزه و بروز اختلافات گسترده در کابینه جنگ صهیونیست ها، عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی فوری به بنیامین نتانیاهو خواستار عدم طفره رفتن او از تصمیمات مربوط به برنامه ریزی ها برای جنگ شد.

- با ادامه جنگ غزه و بروز اختلافات گسترده در کابینه جنگ صهیونیست ها، عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی فوری به بنیامین نتانیاهو خواستار عدم طفره رفتن او از تصمیمات مربوط به برنامه ریزی ها برای جنگ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی هر روز از وجود اختلافات بیشتری در کابینه جنگ صهیونیست ها رونمایی می کند و پیشتر رسانه های عبری گزارش دادند که او در مسیر خروج از این کابینه است.

این رسانه ها همچنین گزارش دادند کابینه جنگ که پس از حملات به نوار غزه تشکیل شد به سرعت در مسیر پایان کارش حرکت می کند.

بنی گانتس امروز (چهارشنبه) در نامه ای فوری به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیررژیم صهیونیستی از وی خواست تا به کابینه اجازه دهد تصمیمات مربوط به موارد زیر را پیش ببرد.

او به پنج مساله اشاره دارد که در ادامه می آید؛ 1- چه کسی بر محور فیلادلفیا در مرزهای میان مصر و غزه و گذرگاه رفح تسلط خواهد داشت؟ 2- چه زمانی ساکنان شمال سرزمین های اشغالی اجازه خواهند داشت به منازل خود بازگردند؟ (نتانیاهو دو مرتبه نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس: نتانیاهو در تصمیمات مرتبط با برنامه ریزی برای جنگ تعلل نکند

گانتس: نتانیاهو در تصمیمات مرتبط با برنامه ریزی برای جنگ تعلل نکند