مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:202024-01-06سياسي

همایش جمعیت اعتلا فردا با حضور حدادعادل و محسن رضایی برگزار می شود


دبیرکل جمعیت اعتلا از برگزاری همایش این تشکیلات سیاسی با حضور حداد عادل، محسن رضایی و جمع دیگری از چهره های سیاسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، زهره الهیان جمعیت جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی در نشستی که در رابطه برگزاری همایش عمومی این تشکل سیاسی در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: جمعیت اعتلا، یک تشکیلات سیاسی است که جدیدا پروانه گرفته و رویکرد ما هم حمایت از نهادهای مردمی در جهت پیشبرد اهداف کشور است.

وی افزود: رهبر انقلاب همیشه تاکید داشته اند که در گام دوم انقلاب  اگر حلقه های میانی بیایند گام دوم محقق می شود و تمام تلاش ما در جمعیت اعتلا برنامه ریزی در راستای گام دوم است.

الهیان تصریح کرد: اعتقادمان این است که مشکلات به دست مردم حل بشود و هر جا هم که توانستیم توافق کسب کنیم مردم به صحنه آمده اند.

وی در ادامه گفت: جمعیت اعتلا با همین ایده شکل گرفت و ما با هدف تربیت کادر برای آینده کشور و از ابتدای مجلس پیگیر این جمع بودیم.

وی افزود: این که از ابتدای مجلس فعلی پیگیر این جمع بودیم نشان دهنده این است که هدف ما انتخاباتی نیست و اهداف اجتماعی برای ما مهم هست.

وی تصریح کرد: البته مبحث انتخابات هم مهم است و وظایف ذاتی ماست و نمی توانیم در مقابل مسئلع مهمی مثل انتخابات بی تفاوت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جمعیت اعتلا فردا با حضور حدادعادل و محسن رضایی برگزار می شود

همایش جمعیت اعتلا فردا با حضور حدادعادل و محسن رضایی برگزار می شود