مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:102023-12-28اقتصادي

پیش بینی تحلیلگران از تولید نفت روسیه در سال 2024


تحلیلگران پیش بینی کردند با توجه به این که مسکو تا حد زیادی بر تحریم های غرب غلبه کرده است، تولید این کشور در سال میلادی آینده، ثابت باشد یا حتی افزایش پیدا کند.

- تحلیلگران پیش بینی کردند با توجه به این که مسکو تا حد زیادی بر تحریم های غرب غلبه کرده است، تولید این کشور در سال میلادی آینده، ثابت باشد یا حتی افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت روسیه اعلام کرده است که تولید نفت و میعانات گازی این کشور از 535 میلیون تن در سال 2022، به 527 میلیون تن (10.

54 میلیون بشکه در روز) در سال میلادی جاری کاهش پیدا می کند که به دلیل محدودیت عرضه داوطلبانه تحت توافق با گروه اوپک پلاس بوده است.

بر اساس این نظرسنجی، روسیه ممکن است بین 515 میلیون تن تا 530 یا 538 میلیون تن نفت در سال 2024 تولید کند و همزمان، صادراتش در مجموع، بدون تغییر می ماند و 250 میلیون تن خواهد بود.

رونالد اسمیت، تحلیلگر شرکت کارگزاری بی سی ورلد آف اینوستمنت در مسکو، به رویترز گفت: پیش بینی می شود که هیچ تغییر عمده ای در تولید روسیه در مقایسه با سطوح فعلی وجود نداشته باشد.

افزایش تقاضای جهانی احتمالا با افزایش تولید از سوی آمریکا، ونزوئلا، ایران و کشورهای دیگر جبران خواهد شد و سهمیه اوپک پلاس را تا حد زیادی ثابت نگه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تحلیلگران از تولید نفت روسیه در سال 2024

پیش بینی تحلیلگران از تولید نفت روسیه در سال 2024