مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:202024-01-11فرهنگي

قشم میزبان جشنواره قاف می شود


رویدادهای ملی و حضور فعالان ادبی فرصتی برای معرفی استعدادها و ظرفیت های قشم است که باید از آن بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مجتبی حاذق نیکرو مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به همراه پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم دیدار کردند.

فرماندار شهرستان قشم در این دیدار اظهار داشت: رویدادهای ملی و جشنواره های مختلف فرصتی است که می توان از آن برای معرفی استعدادها و ظرفیت های شهرستان قشم بهره گرفت.

محمدحسینی افزود: حضور نویسندگان نوجوان برتر کشور در قشم می تواند علاوه بر بسترسازی معرفی بهتر این شهرستان، زمینه ساز پرورش استعدادهای ادبی این شهرستان نیز باشد.

وی تصریح کرد: خلیج فارس یکی از برجسته ترین ظرفیت هایی است که شهرستان قشم را از آن برخوردار است و باید در حوزه ادبی بیش از پیش به آن پرداخته شود.

مجتبی حاذق نیکرو مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز گفت: 100 نفر از برگزیدگان بخش داستان جشنواره قاف در راستای پروژه تربیت نویسندگان نوجوان و اتصال آن ها به جریان ادبی کشور با هدف تولید محتوای ادبی، اسفندماه در شهرستان قشم حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشم میزبان جشنواره قاف می شود

قشم میزبان جشنواره قاف می شود