مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:202024-01-10اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید از شنبه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و نفوذ سامانه بارشی جدید از شمال غرب ایران از شنبه (23 دی ماه) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: چهارشنبه (20 دی) سامانه بارشی در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، در استان های قزوین، البرز و غرب تهران همچنین در سواحل دریای خزر فعال است که سبب بارش باران و برف، وزش باد و کاهش نسبی دما می شود.

در نیمه غربی کردستان، شمال استان های زنجان، قزوین و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت.

وی افزود:  پنجشنبه (21 دی) گستره بارش علاوه بر مناطق ذکر شده در شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شرق تهران و خراسان شمالی پیش بینی می شود و مقدار بارش برف در شمال غرب لرستان قابل توجه خواهد بود.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (22 دی) بارندگی در سواحل شمالی کاهش می یابد و در کل نوار غربی کشور و دامنه های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت و به تدریج در اوایل شب این سامانه از شرق کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: شنبه (23 دی) سامانه جدیدی از شمال غرب وارد کشور و موجب بارش برف و باران در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید از شنبه

ورود سامانه بارشی جدید از شنبه