مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:502024-01-10سياسي

پی گیری ویژه مشکلات چاروسا در نشست بخشدار با مسوولان استانی


مشکلات چاروسا در نشست بخشدار با تنی چند از مسوولان استانی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه پیگیری های بخشدار چاروسا در زمینه مشکلات و خواسته های عمومی مردم این بخش با حضور در مرکز استان مشکلات این بخش را پیگیری کرد.

ایزدخواه بخشدار چاروسا با حضور در سازمان بازرسی استان در دیدار با رییس سازمان بازرسی بعضی از مشکلات این بخش را که نیمه کاره رها شدند و مسئولین مربوطه به آنها توجه نکردند را پیگیر شد.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این دیدار ابتدا به موضوع پروژه دره خواجه اشاره کرد و گفت: احداث و تکمیل شدن پروژه دره خواجه می توانست زمین های کشاورزی پایین دست بخش چاروسا را آبیاری کند اما متاسفانه بعد از افتتاح شدن پروژه در همان حد ماند و دیگر پیگیری نشد و خود به نحوی تضییع بیت المال است.

وی خواستار توجه راهداری و حمل و نقل استان به جاده های نیمه کاره چاروسا شد و گفت: جاده روستایی گوراب نیمه تمام بعد از قیرپاشی تعطیل شد و جاده های آبنوک و دارگنجی و کمردوغ نیاز به تکمیل زیرسازی و آسفالت دارد که امیدواریم این موضوعات را سازمان بازرسی پیگیری کنند.

صالحی رییس سازمان بازرسی استان هم در این نشست از پیگیری پروژه دره خواجه خبر داد و گفت: شغل بسیاری از مردم بخش چاروسا و مناطق شهرستان کهگیلویه کشاورزی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پی گیری ویژه مشکلات چاروسا در نشست بخشدار با مسوولان استانی

پی گیری ویژه مشکلات چاروسا در نشست بخشدار با مسوولان استانی