مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:452023-12-27سياسي

مشکلات خیرین مسکن ساز در قم را حل می کنیم


استاندار قم در دیدار با خیرین مسکن ساز، از همکاری همه جانبه با آن ها برای حل همه مشکلات و موانع ساخت مسکن برای مردم کم برخوردار استان خبرداد.

- ایسنا/قم استاندار قم در دیدار با خیرین مسکن ساز، از همکاری همه جانبه با آن ها برای حل همه مشکلات و موانع ساخت مسکن برای مردم کم برخوردار استان خبرداد.

دکتر سیدمحمد آقامیری شامگاه گذشته در دیدار با اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان قم که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: دنیا محل عبور و گذر است و همه فرصت هایی که انسان در این دنیا به دست می آورد، باید وسیله ای برای ایجاد بنیان خیر و معنویت و اسباب سعادت آخرت باشد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: خداوند به انسان های توانگر فرصت خدمت را عطا کرده و می دانیم این دنیا محل ایجاد خط مشی و بنیان خیر است و هر کسی که از این فرصت استفاده نکند، در آخرت پشیمان خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به ملاقات های مردمی که روزهای یکشنبه و سه شنبه در محل استانداری قم برگزار می شود، گفت: در این دیدارها صحنه هایی از مشکلات مردم را به چشم مشاهده می کنم که قلب انسان به درد می آید و همیشه در این میان به خود می گویم که چگونه می توانیم پاسخگوی این مشکلات باشیم؟ قطعا هر کسی که توان حل این مشکلات را دارد اگر در راه خدمت به مردم کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خیرین مسکن ساز در قم را حل می کنیم

مشکلات خیرین مسکن ساز در قم را حل می کنیم