مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:252023-12-30سياسي

برکت انقلاب اسلامی موجب نقشه برآب شدن تمام نقشه های شوم دشمنان می شود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی، گفت: برکت انقلاب اسلامی موجب نقشه برآب شدن تمام نقشه های شوم دشمنان می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی، گفت: برکت انقلاب اسلامی موجب نقشه برآب شدن تمام نقشه های شوم دشمنان می شود.

حجت الاسلام رسول مشهوری در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید نیک اندیش تبریز، اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان همواره به دنبال آسیب و ایجاد فتنه برای نابودی نظام اسلامی بودند که به لطف خداوند متعال و با حضور مردم در صحنه های مختلف توطئه های آنها نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی ماه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: مردم در همه ادوار با تشخیص نقشه های دشمنان توانسته اند به خوبی از نظام و ایران اسلامی دفاع کنند.

مشهوری خاطرنشان کرد: مردم بصیر، آگاه و حزب اللهی ایران اسلامی در اتفاقات سال 88 تحمل اهانت به ارزش های الهی، اسلامی و ایرانی را نداشتند و با راه انداختن یک حرکت عظیم خودجوش پاسخ کوبنده ای به استکبار جهانی دادند و حمایت قاطع خود را از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت انقلاب اسلامی موجب نقشه برآب شدن تمام نقشه های شوم دشمنان می شود

برکت انقلاب اسلامی موجب نقشه برآب شدن تمام نقشه های شوم دشمنان می شود