مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:302024-01-18اجتماعي

تحصیل دانش آموزان عشایر؛ اولویت آموزش و پرورش عشایری استان فارس


مدیر کل آموزش و پرورش عشایری استان فارس گفت: دانش آموزان عشایر سرمایه های ملی ما هستند و پرورش و تحصیل آنها برای ما در الویت است و مجموعه همکاران ما در آموزش و پرورش در تلاش هستند تا با برنامه ریزی در خصوص ارائه تسهیلات و امکانات آموزشی زمینه دانش افزایی این قشر را فراهم آورند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استان فارس بخشی از جمعیت مشغول به تحصیل در استان فارس دانش آموزان عشایری هستند که به دلیل شرایط سکونتگاهی ارائه تحصیلات آموزشی به آنها نیازمند برنامه ریزی ها و تلاش بیشتری است.

مدیر کل آموزش و پرورش عشایری استان فارس در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: بحث تحصیل دانش آموزان عشایری استان فارس با تسهیلات و امکانات آموزشی مطلوب همواره از دغدغه های ما و در تلاش بوده ایم تا با سازماندهی و برنامه ریزی هایی در این خصوص زمینه توسعه ی علمی و آموزشی را در میان دانش آموزان عشایر برقرار کنیم.

میثم رضا زاده اضافه کرد: یکی از مشکلات موجود در آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی و معلم است که ما  به بکارگیری بیش از 150نیروی جدیدالاستخدام درسال جدید ا بخشی از مشکلاتمان را از نظر تأمین نیروی انسانی برطرف کرده ایم.

رضا زاده ادامه داد:  همچنین از نظر تجهیزات کلاسی وخوابگاهی با ارسال تجهیزات به ارزش 15میلیاردتومان  بخش قابل توجهی از مدارس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل دانش آموزان عشایر؛ اولویت آموزش و پرورش عشایری استان فارس

تحصیل دانش آموزان عشایر؛ اولویت آموزش و پرورش عشایری استان فارس