مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:512023-12-30اجتماعي

مطالبه اصفهان از وزارت نیرو، احیای رودخانه زاینده رود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه مدیریت بحران اردستان، اظهار داشت: شرایط خاص خطرپذیری در استان اصفهان به گونه ای است که از 53 مخاطره شناسایی شده در کشور، تعداد 42 مخاطره در استان شناسایی شده که احتمال وقوع دارد و از این تعداد در شهرستان اردستان 38 مورد سابقه وقوع دارد.

وی افزود: موارد مخاطره آمیزی که در شهرستان اردستان شدت دارد و برای آن در طرح های مطالعاتی برنامه ریزی صورت گرفته شامل خشکسالی، سیل، فرونشست زمین، بیماری سالک، تصادفات جاده ای، گرد و غبار، بیابان زایی و مخاطرات جوی است که منطقه اردستان را تهدید می کند.

طرح جامع خطرپذیری استان اصفهان تدوین شده است شیشه فروش خاطرنشان کرد: طرح جامع خطرپذیری استان اصفهان توسط دانشگاه صنعتی تدوین شده و در سال جاری با محوریت دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان در استان دو طرح به نام کاهش خطر و پاسخ به بحران در حال تدوین است و موضوعات مهم شهرستان ها نیز در این طرح مطرح می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: کار کردن در حوزه مدیریت بحران بسیار با اهمیت است چرا که حوادث غیر قابل پیش بینی بوده و زمان نمی شناسد بنابراین همواره آمادگی در ستاد مدیریت بحران باید وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه اصفهان از وزارت نیرو، احیای رودخانه زاینده رود است

مطالبه اصفهان از وزارت نیرو، احیای رودخانه زاینده رود است