مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:202023-12-25سياسي

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به آیه 146 سوره آل عمران، گفت: تاریخ انبیا همراه با مبارزه است، از زندگی رادمردان تاریخ و مقاومت آنان درس بگیرید که نمونه بارز این مورد حاج قاسم سلیمانی، - مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ایسنا/لرستان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به آیه 146 سوره آل عمران، گفت: تاریخ انبیا همراه با مبارزه است، از زندگی رادمردان تاریخ و مقاومت آنان درس بگیرید که نمونه بارز این مورد حاج قاسم سلیمانی، صیاد شیرازی و.

هستند.

حجت الاسلام سیدعیسی موسوی شامگاه سوم دی ماه اظهار کرد: تعداد مجاهدان عالم و عارف در تاریخ بسیار است، گرچه همه مجاهدان عزیزهستند، ولی رزمندگان عارف و عالم حساب دیگری دارند.

وی به روز بصیرت اشاره کرد و افزود: وقتی بصیرت باشد، انسان می تواند محیط پیرامون خود و محیط های دور و نزدیک را بشناسد در غیر این صورت، انسان مجذوب چیزی می شود که واقعاً جاذبه ای ندارد.

موسوی بیان کرد: بصیرت یعنی تیزبین بودن و راه درست را شناختن.

بایستی مراقبت کرد که انسان در شناخت راهِ درست اشتباه نکند، شناخت زمان، نیاز، اولویت، دشمن، دوست و وسیله ای که در مقابل دشمن باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم