مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:452024-01-14اقتصادي

رشد دو برابری صدور پروانه اکتشاف معدن در آذربایجان شرقی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد: در 9ماه نخست امسال 66 فقره پروانه اکتشاف معدن با مساحت 884 کیلومتر مربع صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر رشد یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد: در 9ماه نخست امسال 66 فقره پروانه اکتشاف معدن با مساحت 884 کیلومتر مربع صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر رشد یافته است.

محمدجعفر عظمایی در گفت وگو با خبرنگاران تاکید کرد: دو برابر شدن صدور پروانه اکتشاف معدن، نشان دهنده افزایش فعالیت های پی جویی و اکتشاف معادن در راستای توسعه معادن و تکمیل زنجیره معادن است.

وی اظهار کرد: در 9ماه نخست امسال 34 فقره پروانه بهره برداری معدن (بهره برداری از معدن جدید)، با سرمایه گذاری حدود 106 میلیارد تومان و اشتغال 135نفر در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد رشد یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در 9ماه امسال 21 فقره گواهی کشف معدن با مساحت 98 کیلومتر مربع صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر رشد یافته که این موضوع نیز افزایش علاقه مندی برای توسعه فعالیت های معدنی در استان را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی از احیا و فعال سازی 10معدن در 9ماهه نخست امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد دو برابری صدور پروانه اکتشاف معدن در آذربایجان شرقی

رشد دو برابری صدور پروانه اکتشاف معدن در آذربایجان شرقی