مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:552023-12-30بين الملل

حزب الله: طوفان الاقصی، اهرم های قدرت رژیم صهیونیستی را از بین برد


طوفان الاقصی، اهرم های قدرت رژیم صهیونیستی را از بین برد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تأکید کرد که وضعیت قبل از هفتم اکتبر برای صهیونیستها دیگر مانند وضعیت بعد از آن نیست؛ زیرا عملیات طوفان الاقصی تمامی اهرمهای قدرت و حمایتی این رژیم را از بین برد .

روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارانوت چهارشنبه گذشته در خصوص وضعیت بحرانی اسراییل نوشت: ارتش اسراییل در هفته های اخیر از پنتاگون برای تقویت سامانه نیروی هوایی خود در جنگ غزه،  درخواست داده تا بالگردهای آپاچی بیشتری را در اختیار تل آویو قرار دهد، ولی واشنگتن درخواست اسراییل برای به دست آوردن جنگنده های آپاچی بیشتر را رد کرد.

السید در پاسخ به این پرسش که شورای امنیت چه زمانی اسراییل را محکوم خواهد کرد ، گفت: خودِ این شورا، به اسراییل عوامل قدرت و حمایت را داده است تا مورد رسیمت قرار گیرد و به یک واقعیت حقوقی بدل شود و بخشی از منطقه [خاورمیانه] باشد .

پایگاه خبری العهد به نقل از این مقام حزب الله گزارش داد، کشورهای مستکیر، هر اندازه که قدرت نیز داشته باشند، در برابر جوامع مقاوم، از بین خواهند رفت.

آمریکا و جامعه بین الملل، حزب، مقاومت و شهدا را تهدیدی برای رژیمهای مستبد خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: طوفان الاقصی، اهرم های قدرت رژیم صهیونیستی را از بین برد

حزب الله: طوفان الاقصی، اهرم های قدرت رژیم صهیونیستی را از بین برد