مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 00:002024-01-17بين الملل

آمریکا : درباره یمن به ایران پیام داده ایم


«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در نشست خبری به اقدام کشورش درباره قرار دادن مجدد نام انصارالله یمن در لیست سازمان های تروریستی خود اشاره کرد و گفت اگر انصارالله حملات خود را متوقف کند واشنگتن این اقدام را بررسی خواهد کرد و در غیر این صورت در .

- جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در نشست خبری به اقدام کشورش درباره قرار دادن مجدد نام انصارالله یمن در لیست سازمان های تروریستی خود اشاره کرد و گفت اگر انصارالله حملات خود را متوقف کند واشنگتن این اقدام را بررسی خواهد کرد و در غیر این صورت در انجام اقدامات لازم تردید نخواهد کرد.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری طی اظهارات فرافکنانه گفت کشورش از هر راهی برای متقاعد کردن انصارالله برای توقف حملات خود استفاده می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در نشست خبری به اقدام کشورش درباره قرار دادن مجدد نام انصارالله یمن در لیست سازمان های تروریستی خود اشاره کرد و گفت اگر انصارالله حملات خود را متوقف کند واشنگتن این اقدام را بررسی خواهد کرد و در غیر این صورت در انجام اقدامات لازم تردید نخواهد کرد.

  وی مدعی شد انصارالله تنها کشتی های عازم بنادر فلسطین اشغالی را هدف قرار نمی دهد بلکه به سایر کشتی ها هم حمله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا : درباره یمن به ایران پیام داده ایم

آمریکا : درباره یمن به ایران پیام داده ایم