مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:052024-01-09اجتماعي

نیاز شهرستان 55 هزار نفری مهریز به پایانه مسافربری


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهریز گفت: مهریز با بیش از 55 هزار نفر جمعیت نیازمند پایانه مسافربری است.

- ایسنا/یزد رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهریز گفت: مهریز با بیش از 55 هزار نفر جمعیت نیازمند پایانه مسافربری است.

محمدرضا ابویی امروز در نشست با خبرنگاران، تصریح کرد: شهرستان مهریز با بیش از 55 هزار نفر جمعیت، پایانه ی مسافربری ندارد و مردم برای مسافرت به مناطق مختلف کشور یا باید به مرکز استان مراجعه کنند یا از کنار جاده، وسیله مناسب را یافته و به مقصد سفر کنند.

وی با بیان این که حدود یک سال از تعطیلی تنها محل انتقال مسافران شهرستان می گذرد، ادامه داد: برای حل مشکل موجود تاکنون جلساتی با حضور مسئولان برگزار و توسط شهرداری در بلوار امام خمینی(ره)، زمینی برای ساخت پایانه مسافربری جانمایی شده اما به همکاری بخش خصوصی برای مشارکت در ساخت این مکان نیاز است.

ابویی به اهمیت ساماندهی جاده اصلی مهریز به یزد و بالعکس اشاره کرد و گفت: این محور از جاده های پر تردد کشور است و هم اکنون به هیچ وجه جوابگوی خیل مردم و مسافران نیست.

وی گفت: یکی از راه حل ها برای رفع مشکل موجود که جزو مطالبات همیشگی مردم و مسئولان است، افزودن دو لاین دیگر به مسیر موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز شهرستان 55 هزار نفری مهریز به پایانه مسافربری

نیاز شهرستان 55 هزار نفری مهریز به پایانه مسافربری