مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:052023-12-22اقتصادي

زور بساز بفروش ها زیاد است/ 500 هزار کارگر ساختمانی بلاتکلیفند


رییس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی با اشاره به قطع بیمه 300 هزار کارگر ساختمانی در طول سه سال گذشته، از وجود 500 هزار کارگر ساختمانی در صف انتظار بیمه و بلاتکلیفی آنها خبر داد و خواستار اجرای واقعی صدور شناسنامه فنی ساختمان شد.

- رییس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی با اشاره به قطع بیمه 300 هزار کارگر ساختمانی در طول سه سال گذشته، از وجود 500 هزار کارگر ساختمانی در صف انتظار بیمه و بلاتکلیفی آنها خبر داد و خواستار اجرای واقعی صدور شناسنامه فنی ساختمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر شوکت ضمن اشاره به آخرین روند بیمه کارگران ساختمانی در کشور اظهار کرد: کارگران ساختمان مثل سه سال گذشته همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند و استرس و اضطراب قطع شدن بیمه سه سال است همراهشان است.

وی با بیان اینکه بیمه حدود 300 هزار نفر در طول سه سال گذشته قطع شده است، افزود: با وجود اصلاحات جزیی در خصوص قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس، هرچند نظر کمیسیون اجتماعی و نظر نمایندگان کارگری و تامین اجتماعی چیز دیگری بود ولی در صحن علنی به یکباره کار کارشناسی چند ساله را کنار گذاشتند و موضوع جدید را تصویب کردند اما همان هم اجرایی نمی شود.

به گفته شوکت، در حال حاضر هیچ کارگر جدیدی بیمه نمی شود و نزدیک به 500 هزار نفر در نوبت بیمه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور بساز بفروش ها زیاد است/ 500 هزار کارگر ساختمانی بلاتکلیفند

زور بساز بفروش ها زیاد است/ 500 هزار کارگر ساختمانی بلاتکلیفند