مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:102024-01-16دانش

گزارش عملکرد سامانه پیشینه پژوهش پایان نامه ها منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران «ایرانداک»، بسیاری از پژوهش های دانشگاهی در پایان نامه ها و رساله ها انجام می شوند و بخشی از مقاله های علمی نیز دستاورد همین پژوهش ها هستند.

- پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) گزارش عملکرد سامانه پیشینه پژوهش پایان نامه ها را در سال تحصیلی 1401-1402 منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک ، بسیاری از پژوهش های دانشگاهی در پایان نامه ها و رساله ها انجام می شوند و بخشی از مقاله های علمی نیز دستاورد همین پژوهش ها هستند.

آسانی دست یابی به این منابعِ کلیدی و کاربست دستاوردهای آنها در فرایند پژوهش برای پژوهشگران و در چرخه تولید برای جامعه و صنعت بسیار ارزشمند است.

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) کار ثبت، سازمان دهی، و اشاعه اطلاعات علم و فناوری کشور را بر دوش دارد و از ده ها سال پیش، مرکز دریافت نسخه ای از پایان نامه ها و رساله ها و پیشنهاده ها و اطلاع رسانی آنها به جامعه علمی کشور بوده است.

ایرانداک با پشتوانه روزافزونِ بیش از 919 هزار پایان نامه و رساله و نزدیک به 397 هزار پیشنهاده، سامانه پیشینه پژوهش را در نشانی PISHINEH.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد سامانه پیشینه پژوهش پایان نامه ها منتشر شد

گزارش عملکرد سامانه پیشینه پژوهش پایان نامه ها منتشر شد