مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:452024-01-01سياسي

پاسخ به سؤالات پرتکرار متقاضیان آزمون وکالت 18 اسفند ماه 1402


رییس مرکز وکلا کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در رابطه با برگزاری آزمون وکالت در هجدهم اسفند ماه سال جاری توضیحاتی را ارائه کرد.

- وی با اشاره به اینکه برای برگزاری آزمون وکالت در اسفند ماه یکی از آزمون های سازمان سنجش را جابجا کرده ایم خاطرنشان کرد از طرفی نمی توانستیم اعلام کنیم که احتمالاً این آزمون برگزار خواهد شد زیرا امکان عدم برگزاری آن نیز وجود داشت.

عبدلیان پور با اشاره به اینکه این آزمون بر اساس قانون تسهیل برگزار خواهد شد، اظهار کرد: فرصت مطالعه و درس خواندن و شرایطی که پیش آمده است برای تمامی شرکت کنندگان در این آزمون یکسان است و در این آزمون نمره ملاک نیست و بر اساس قانون تسهیل نصاب شناور ملاک است و هیچ عزیزی از اینکه زمان اعلامی دیر بوده و یا اینکه کمتر درس خوانده است دچار مشکل نخواهد شد.

وی ادامه داد: طی چند روز آینده زمان ثبت نام در آزمون وکالت اسفند ماه اعلام خواهد شد و اجباری برای شرکت در این آزمون وجود ندارد، کسانی که آمادگی لازم برای شرکت در این آزمون را ندارند شرکت نکنند و عزیزانی که آماده هستند می توانند در این آزمون شرکت کنند برای کسانی که می خواهند خود را محک بزنند نیز این یک فرصت آزمایشی خوبی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به سؤالات پرتکرار متقاضیان آزمون وکالت 18 اسفند ماه 1402

پاسخ به سؤالات پرتکرار متقاضیان آزمون وکالت 18 اسفند ماه 1402