مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:352023-12-26اقتصادي

ایجاد20هزار شغل جدید در بوشهر


مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 20 هزار شغل جدید در استان بوشهر ایجاد شده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 20 هزار شغل جدید در استان بوشهر ایجاد شده است.

ضرغام حیدریه در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان بوشهر از اولویت های مدیران استان است و استاندار تاکید زیادی بر بهبود فرصت های شغلی دارد.

وی از فراهم شدن 20 هزار فرصت شغلی و ثبت در سامانه رصد اشتغال خبر داد و افزود: این میزان اشتغال نسبت به تعهد امسال هشت درصد بیشتر است.

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر با بیان اینکه تعهد اشتغال امسال استان بوشهر 18 هزار و 331 نفر تعیین شده است، ابراز داشت: در 9 ماه امسال حدود 20 هزار فرصت شغلی در بخش های مختلف ایجاد شد که هشت درصد نسبت به تعهد امسال افزایش یافته است.

وی هدف گذاری اشتغال در سال آینده با توجه به نظر استاندار بوشهر را 25 هزار نفر دانست و بیان کرد: با وجود تأکیدات دولت مبنی بر ثبت فرصت های شغلی ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال، ولی برخی از سازمان ها و نهادها و دستگاه ها اقدام نمی کنند به گونه ای که پارس جنوبی نسبت به ثبت اشتغال در سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد20هزار شغل جدید در بوشهر

ایجاد20هزار شغل جدید در بوشهر