مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:502024-01-15سياسي

لوپ دسترسی محلات مجاور پل شهید همدانی زودتر تکمیل شود


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: راه اندازی لوپ دسترسی محلات مجاور پل شهید همدانی که ساختمان راهنمایی رانندگی در آن قرار گرفته و مذاکرات تحویل آن به شهرداری انجام شده برای تکمیل اقدامات در این منطقه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی حیدری عصر امروز در کمیسیون فنی عمرانی در صحن شورا با موضوعات تقاطع مدرس و مسدود کردن آرامگاه باباطاهر، اظهار کرد: مسدود کردن بخشی از میدان باباطاهر با توجه به سه جریان حرکتی در این مسیر اقدامی خوب و حذف تداخلات ترافیکی است.

وی با بیان اینکه راه اندازی لوپی که ساختمان راهنمایی رانندگی در آن قرار گرفته و مذاکرات تحویل آن به شهرداری انجام شده برای تکمیل اقدامات در این منطقه ضروری است، گفت: سوال اینجاست با وجود مذاکرات و رایزنی ها چرا اکنون اجازه تکمیل لوپ را نمی دهند؟ رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: در صورت عدم انجام این مهم تا پایان هفته و به منظور بهره برداری کامل پل سردار همدانی باید این موضوع در صحن شورا و با حضور نمایندگان فرماندهی انتظامی پیگیری و مشکل حل شود.

وی در خصوص تقاطع مدرس نیز یادآور شد: فاز دوم این پروژه به شهرداری ارائه شده است و تأکید ما بر آغاز و انجام هر چه سریع تر آن با شروع فصل کاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوپ دسترسی محلات مجاور پل شهید همدانی زودتر تکمیل شود

لوپ دسترسی محلات مجاور پل شهید همدانی زودتر تکمیل شود