مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:302024-01-09سياسي

رونمایی از تولیدات هنرمندانه با عنوان اسطوره غیرت در جیرفت


در آخرین روز از دهه مقاومت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از مجموعه تولیدات هنرمندانه تحت عنوان اسطوره غیرت در جیرفت رونمایی شد.

- رونمایی از تولیدات هنرمندانه با عنوان "اسطوره غیرت" در جیرفت ایسنا/کرمان در آخرین روز از دهه مقاومت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از مجموعه تولیدات هنرمندانه تحت عنوان "اسطوره غیرت" در جیرفت رونمایی شد.

  اسکندری مدیر موسسه فرهنگی، هنری ندای دیانت سبزواران شامگاه، 19 دی ماه در این مراسم با اشاره به بُعد فرهنگی، هنری و رسانه ای سردار شهید حاج حاج قاسم سلیمانی گفت: در دنیا سردار شهید سلیمانی را به عنوان یک ژنرال برجسته نظامی می شناسند اما نباید این دل مشغولی ما را از شخصیت فرهنگی وی غافل کند و باید حاج قاسم را در قامت یک فرمانده بلند بالای فرهنگی معرفی کنیم زیرا مصداق آنچه بیان شد این است که وقتی فرمانده سپاه ثارالله بود به عنوان مدیر مسئول هفته نامه ثارالله یادداشت های نافذ را می نوشت که اوج نگاه و قلم فرهنگی اش مشهود است.

وی توجه به کتاب و کتابخوانی را از دیگر ویژگی های فرهنگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: در هواپیما با کمترین فرصت کتاب و روزنامه ها را با دقت مطالعه می کرد که باعث شده شخصیت حاج قاسم تک بعدی نباشد و جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تولیدات هنرمندانه با عنوان اسطوره غیرت در جیرفت

رونمایی از تولیدات هنرمندانه با عنوان اسطوره غیرت در جیرفت