مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:402024-01-02سياسي

نخستین یادواره شهدای زن در ملارد برگزار می شود


مسوول بسیج جامعه زنان شهرستان ملارد از برگزاری بیش از 57 برنامه در هفته بزرگداشت مقام زن خبر داد و گفت: برای اولین یادواره شهدای کودک و مادران شهیده شهرستان ملارد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، فاطمه قدربیگی مسوول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ملارد در نشست خبری که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت هفته زن برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهید سلیمانی و مادران غزه اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) در عبادت، اخلاق و امام شناسی الگوی برجسته ای هستند و زهد، ساده زیستی، تقوا، مسوولیت پذیری و احیای نام شهدا سرلوحه کار حضرت بود.

وی گفت: بیش از 57 عنوان برنامه در هفته زن در برگزار می شود و در راستای کنگره 12 هزار شهید استان تهران از هفته زن برنامه ها در حوزه شهدای زن آغاز خواهد شد و برای اولین بار یادواره بانوان شهید شهرستان ملارد برگزار می شود.

  مسوول بسیج جامعه زنان ملارد افزود: شهیده سحر و فرشته بهرامی که مادر آنها نیز جانباز است و شهیده زینب و مریم محمدی که مادر آنها هم شهید شده است، از شهدای کودک و رحیمه موسوی و شیرین زنگنه از مادران شهید شهرستان ملارد هستند.

  وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ها و یادواره های خانگی و محله ای، راه اندازی پویش ها، کافه گفت وگو در سطح محلات و مدارس، مسابقات فاطمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین یادواره شهدای زن در ملارد برگزار می شود

نخستین یادواره شهدای زن در ملارد برگزار می شود