مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:502024-01-15سياسي

سپاه و کمیته امداد تسهیل گر زندگی 50 نوعروس دیشموکی+ تصاویر


با مشارکت سپاه پاسداران و کمیته امداد 50 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در دیشموک اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک با مشارکت سپاه پاسداران و کمیته امداد 50 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

  فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در آیین اهدا به نوعروسان گفت: در طلیعه ماه مبارک رجب و همزمان با ولادت امام محمد باقر ع   از 158 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به شهرستان کهگیلویه، تعداد 50 سری جهیزیه به نوعروسان بخش دیشموک اهدا شد.

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پور بهشت با بیان اینکه این جهیزیه ها با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج  سازندگی سپاه پاسداران و کمیته امداد تهیه شده اند افزود: هدف از برگزاری این برنامه ها ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به زوجهای جوان کمتر برخوردار در جهت تشکیل خانواده و تحکیم بنیاد خانواده است.

وی همچنین با بیان اینکه تا پایان سال برنامه های دیگری شبیه این آیین خواهیم داشت افزود: با همکاری نهادهای مختلف از جمله بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد این امر نیز محقق خواهد شد که سایر زوج های جوان را در تشکیل خانواده یاری کنیم.

رییس کمیته امداد دیشموک نیز با بیان اینکه یکی از رسالت های کمیته امداد تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است افزود: در همین راستا با همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و کمیته امداد تسهیل گر زندگی 50 نوعروس دیشموکی+ تصاویر

سپاه و کمیته امداد تسهیل گر زندگی 50 نوعروس دیشموکی+ تصاویر