مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:352024-01-19سياسي

امام جمعه موقت بوشهر: مسوولان مشکلات مردم را پیگیری و حل کنند


امام جمعه موقت بوشهر باتأکید بر حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم و مبارزه با گرانی قیمت کالاها و بیکاری، گفت: باید زمینه نقش آفرینی مردم در انتخابات 11 اسفند و ناکامی دشمنان و افزایش اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: امامت جمعه جزو سخت ترین کارها است و شاید کمتر کاری به دشواری امامت جمعه باشد چراکه امام جمعه هم باید دارای اخلاص باشد و هم به مردم توجه لازم شود.

وی، نقش مردم در برپایی حکومت و تمدن اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: حضور، نقش و خواست مردم یک اصل اسلامی است، رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با تکیه با مردم حکومت اسلامی تشکیل و گسترش داد و با اعتماد به مردم در مقابل دشمنان ایستاد.

امام جمعه موقت بوشهر، حضور و نقش آفرینی مردم در قیام ولی خدا را یک اصل اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس آیات قرآن و مجموعه احکام اسلامی حضور مردم به اسلام حیات، اقتدار و عزت می دهد.

ش خطیب جمعه بوشهر، با بیان اینکه امام جمعه وظیفه دارد اخبار جهان و کشور و منطقه را اطلاع رسانی کند، افزود: مقام معظم رهبری یکی از خطرات مهم در تهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بوشهر: مسوولان مشکلات مردم را پیگیری و حل کنند

امام جمعه موقت بوشهر: مسوولان مشکلات مردم را پیگیری و حل کنند