مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:052023-12-25بين الملل

2 شیطان و یک سرنوشت


وجوه اشتراک اولمرت و نتانیاهو با یکدیگر زیاد است: هر دوی آنها قربانی دام پیچیده مقاومت و تاکتیک های هوشمندانه رزمندگان این جبهه شده اند.

سال 2006 میلادی، - وجوه اشتراک اولمرت و نتانیاهو با یکدیگر زیاد است: هر دوی آنها قربانی دام پیچیده مقاومت و تاکتیک های هوشمندانه رزمندگان این جبهه شده اند.

سال 2006 میلادی، جنگ 33 روزه تبدیل به اسم رمز شکست صهیونیست ها و اولمرت و این بار، جنگ غزه تبدیل به نقطه آشکارساز سقوط و تباهی تمام عیار نتانیاهو و رژیم کودک کش اسراییل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز نوشت: این روزها سخنان نخست وزیر اسبق رژیم اشغالگر قدس درباره جنگ غزه مورد توجه بسیاری از محافل رسانه ای در غرب و اراضی اشغالی قرار گرفته است.

ایهود اولمرت با استناد به ناکامی مطلق میدانی صهیونیست ها در مدیریت نبرد می گوید: نتانیاهو روش فریب، تقلب و نمایش سیاسی را در پیش گرفته و روش های او مصداقی از دروغِ محض است؛ او باید متوجه شود امکان دستیابی به اهدافی که در غزه اعلام کرده، وجود ندارد.

باید فوراً در غزه آتش بس برقرار شود تا اسرا زنده بازگردند .

این سخنان را فردی بر زبان آورده است که تجربه شکست در جنگ 33 روزه سال 2006 در مقابل فرزندان غیور مقاومت لبنان را در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شیطان و یک سرنوشت

2 شیطان و یک سرنوشت